maandag 6 juli 2009


Ik weet al waar we heen gaan hoor. Het is naar hetzelfde huisje als vorig jaar. Eerst heeeeel lang in de auto en dan zijn we in Denemarken.
Mooi huisje met fijne tuin waar ik niet uit kan. Niet dat ik wegloop hoor, maar ik waak graag net op straat. Ik ben per slot van rekening een waakhond he.
Kan ik gezellig aan kindjes snuffen maar dat mag meestal niet. En ze hebben van die interessant ruikende handjes! Altijd iets van eten, optioneel poep, snot, echt interessant

Baas doet fijn stok gooien!






Kijk ik ben een zeehond!

1 opmerking:

  1. Tinka - my mom could read some of your Dutch and it has been 35 years since she spoke Dutch! We will follow your blog and dig out the old dictionary so mom gets practice and can read it to me better!

    BeantwoordenVerwijderen